Kurulum / Yerinde Destek

Türkiye’nin Servis Sektörü’ndeki İlk ISO20000 Belgesi

OYTEK, müşterilerine ait BT altyapısındaki tüm donanım, yazılım ve servislerin dizaynı, kurulum, yönetim, işletim ve onarımını sağlayan hizmetleri sunmaktadır. Bu hizmetlerin kapsamında amaç müşterilerinin yerine teknolojiyi takip ederek eski ve yeni sistemlerin entegrasyonunu yaparken müşterilerine katma değer sağlamaktır. OYTEK Servis Masası Hizmetleri, yılda ortalama 120.000 çağrının çözümlendiği, 7 gün 24 saat esasına göre çalışan ve açılan çağrıların önceden tanımlanmış SLA (Servis Seviye Anlaşması)’ lara göre çözümlendiği tüm hizmetleri müşterilerine sunmaya devam etmektedir.

Sizden telefon bekliyoruz.

OYTEK Servis Masası, güler yüzlü ve konusunda uzman bir eleman kadrosuyla, müşterilerden gelen çağrıları karşılamakta, kayıt altına almakta ve telefon ile birinci seviye destek vermektedir.

Servis Masası koordinatları aşağıdadır:

Telefon: 0212 339 23 26

E-mail: ariza@oytek.com.tr

istek@oytek.com.tr

OYTEK sizin için her zaman hazır.

Telefon desteğinin yeterli olmadığı ve yerinde müdahalenin gerektiği durumlarda, müşterilerimizin sorunları saha operasyonu ile çözümlenir. Yeni kurulumlar, yaşayan projelerin sürekliliği, bakım onarım faaliyetleri ve tüm diğer arızalar “OYTEK” tarafından yerinde müdahale edilerek çözüme ulaştırılmaktadır. Müdahale ve çözüm süreleri müşterimizin seçtiği servis anlaşmasına göre değişmektedir. Özel servis hizmeti anlaşmasına sahip olan bir müşterimiz, 2 saatte müdahale ve 4 saatte çözüm hizmeti almaktadır.

OYTEK, müşteri isterlerine uygun, farklı ürün ve teknolojilerin bir bütün olarak çalışabilirliğinin beklendiği kapsamlı anahtar teslim projelere imza atmaktadır. Bu bağlamda, ürün değil çözüm sağlayıcı olmayı tercih etmiş bir sistem entegratörüdür.

Gerek, teknik yetkinliklere sahip, uzman ve deneyimli personeli, gerekse ekosistemimizde bulunan üretici ve uzman iş ortakları ile OYTEK satışını yapmakta olduğu tüm ürünlere ait kurulum ve yerinde destek hizmetleri sağlamaktadır.