Diğer Hizmetlerimiz

Garanti ve Bakım Hizmetleri

Çok Şubeli Firmaların BT Altyapı Yönetiminde En Büyük Problemlerinden Biri;
Uzak Lokasyonlara Müdahaledir.


Bakım ve Destek Hizmetleri

Uzaktan bağlantı yöntemleri ile problemlere müdahale edebilirsiniz ancak;
  • Yerinde yapılması gereken işlemlerin çokluğu,
  • Her şube için personel bulundurmanın ekonomik maliyeti,
  • Artan ürün çeşitliliği karşısında yetersiz kaynak,
  • Şubelerde yaşanan problemlerin yönetim ve takibinin maliyetlere etkisi

gibi nedenlerden dolayı maliyetleri azaltmak ve şubelere müdahale işlemlerini gerçekleştirmek için sizleri profesyonel yardım almaya davet ediyoruz.

Bölge ofislerimiz ve iş ortaklarımızla, sizin belirlediğiniz koşullarda, şubelerinize sizin adınıza hizmet veriyoruz.

Sunduğumuz hizmetler ve özellikleri:
 
  • ISO 20000 sertifikası ile hizmet standardının sağlanması
  • Marka bağımsız kurulum, bakım, destek ve entegrasyon hizmetleri
  • Taşınma hizmetleri (uzman ekiplerce cihazların etiketlenmesi, sökülmesi ve yeni ofiste sorunsuz olarak devreye alınması)
  • Proje veya çağrı bazlı müdahale
  • Yedek donanım ve parça stoğu
  • Belirlenen SLA'ler kapsamında hizmet verilmesi ve raporlanması
  • 7/24 Yardım Masası desteğiOYTEK olarak, uzaktan teşhis ve arıza giderme imkanı da sağlayan gelişmiş yazılımlar yardımıyla sizlere en hızlı, etkin ve güvenli hizmeti sunuyoruz.